Prostitution

Hittade den här killen på Aftonbladet:
"Jag har varit i Costa Rica och där är det ärligare. Man går ut på en bar och så säger tjejerna 'hundra dollar för en natt'. Och de är helt vanliga tjejer som man kan snacka och ha kul med, men de kanske har lite ekonomiska problem bara. De är oftast trevligare än brudarna här som bara vill ha dricka och inte är intresserade av vem jag är. Och billigare! Ska man ha med sig en tjej hem härifrån kostar det typ 1000 spänn. En flaska champagne och någon drink. Och då räknar jag inte ens med taxin hem. Bästa vore det om killar och tjejer köpte sina egna drinkar och sedan ändå kunde gå hem tillsammans."

Vet inte om jag ska skratta eller gråta, vilken smutsig idjiut. Skulle aldrig falla mig in att köpa sprit till ett kvinnokött för att få med henne hem. Kan jag ju lika gärna ge henne något piller från mitt hemma-apotek. Billigare och roligare.
Skämtosido, tror han själv att kötten i Costa Rica är intresserade!? Det är deras jobb att vara tevliga för pengar! Den som måste bjuda en tjej på dricka för 1000 spänn har nog så pass liten självkänsla och så pass för stor plånbok att han passar ihop med något klorinblekt och sönderstekt kött från Rågsved.


Ja! Alla puckade brudar på Stureplan är från Rågsved.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0